بازاریابی و فروش

بازاریابی و فروش ، آموزش فروش ، آموزش موفقیت ، آموزش بازاریابی ، مشاوره بازاریابی ، فیلم بازاریابی، فیلم فروش ، موفقیت در فروش ، اصول فروش

بازاریابی و فروش

بازاریابی و فروش ، آموزش فروش ، آموزش موفقیت ، آموزش بازاریابی ، مشاوره بازاریابی ، فیلم بازاریابی، فیلم فروش ، موفقیت در فروش ، اصول فروش

پاسخ‌گویی مؤثر به اعتراضات مشتری

چگونه می توان مشتریان را از طریق ارائه پاسخ های درست به اعتراض های آنان راضی نگه داشت ؟ پاسخ‌گویی مؤثر  به اعتراضات مشتری چه تاثیری در افزایش فروش محصولات و خدمات دارد ؟ راه کارهای مناسب برای پاسخ گویی موثر کدامند ؟ این مقاله شما را در رسیدن به جواب این پرسش ها یاری می کند ؟

پاسخ‌گویی مؤثر  به اعتراضات مشتری برای افزایش فروش

پاسخ‌گویی مؤثر  به اعتراضات مشتری برای افزایش فروش

هیچ فروشی بدون اعتراض انجام نمی‌شود. اعتراض‌ها نشانگر علاقه هستند. هر‌چه مشتری احتمالی سوالات بیشتری درباره محصولات و خدمات شما بپرسد، احتمال اینکه علاقه کافی برای خرید آن‌ پیدا کند، بیشتر است.
«قانون شش» در مورد اعتراضات صدق می‌کند. این قانون می‌گوید تعداد اعتراضات به یک خدمت یا محصول بیشتر از شش مورد نیست. گاهی فقط یک یا دو مورد وجود دارد اما بیشتر از شش نخواهد شد. یک ورق کاغذ بردارید و پاسخ این سوال را بنویسید:

«مشتری احتمالی متناسب ممکن است چه دلایلی برای عدم خرید محصولات و خدمات من ارائه دهد؟»
حتی اگر ظرف مدت یک هفته یا یک ماه اعتراضات زیادی دریافت می‌کنید، می‌توان همه آن‌ها را در شش گروه یا کمتر طبقه‌بندی کرد. اعتراضات  احتمالی مهم را مشخص کنید و پاسخ‌هایی منطقی و مستحکم برای هر کدام از آن‌ها در نظر بگیرید تا وقفه‌ای در فرایند فروش ایجاد نشود.

 

مقالات فروش را می توانید به طور رایگان در وبسایت توسعه تجارت دلیران دنا مشاهده نمایید. اگر برای فروش محصولات و یا خدمات خود نیاز به مشاوره دارید از بخشدرخواست مشاوره فروش در وب سایت دلیران دنا اقدام نمایید. دوره های آموزش فروش نیز به صورت فصلی توسط موسسه دلیران دنا (دناکو) در شهر های تهران ، اصفهان ، شیراز ، مشهد و تبریز و اهواز بر گزار می شود که با شرکت در این دوره ها می توانید به تکنیک های پشرفته تر فروش و مهندسی فروش آشنا شوید.

خواندن مقالات زیر در این زمینه به شما توصیه می شود.

منابع :

مدیر سبز

کتاب: ساخت کسب و کار فوق‌العاده – برایان تریسی

واحد بازاریابی و فروش توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو)

از بخش نظرات دیدگاهتان را برای ما ارسال نمایید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد